stilla....

Ja här händer det inte mycket..av en hel del orsaker! Dels har vi inget bra internet än, surfar på iphonens internet så bilder tar megalång tid att ladda upp. O inget kul utan bilder ju! O ute i Hagaberg står arbetet stilla pga vinter. Det har dock blivit några promenader bort då vi bor ca 15 minuter ifrån:) Perfekt!

Annars är livet lite småstress nu med projekt och examensarbete som snart drar igång på allvar..Vår handledare/examinator kunde inte sagt det bättre, "ni känner er stressiga och oroliga nu för att ni inte har någon aning om vad ni håller på med egentligen"...hoppas bitarna faller på plats när man kommit igång ordentligt! Dessutom jobbstress!! Hur vet man vad som är rätt val och rätt väg att gå? Känner mig liiite vilsen nu o vet inte hur jag ska tänka..Bara framtiden som kan utvisa...tyvärr!







ROM 2011


Kommentarer
Postat av: Johanna

Fiiin bild! Förstår din stress. Jag är så jävla gla att min är över. Och det går fort kan jag lova, även om det inte känns så nu!

2012-01-27 @ 16:45:43
URL: http://johannaveronewiktorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0